Lets go to Johannesburg - Reisverslag uit Edenburg, Verenigde Staten van Mandy Son - WaarBenJij.nu Lets go to Johannesburg - Reisverslag uit Edenburg, Verenigde Staten van Mandy Son - WaarBenJij.nu

Lets go to Johannesburg

Blijf op de hoogte en volg Mandy

26 Mei 2016 | Verenigde Staten, Edenburg

Nou daar gaan we dan,, beddengoed nog even gewassen. Kamer helemaal leeg? Check check dubbel check! Yes. We kunnen gaan. Gerard bracht ons naar hoedspruit naar het restaurant waar we opgehaald worden. Daar hebben we nog even een bakkie koffie gedaan. En daar kwam het busje. We zaten met 7 man in het busje en later moest er nog een gezin van 5 bij. Het was knus, maar Ancelle en ik hadden een goede plek bemachtigd! de reis duurde 6 uur met twee tussen stopjes van een kwartier. De mensen in de bus waren niet echt spraakzaam dus we hadden al snel de kaarten uit de tas gevist! De helft van de reis hebben we zitten kaarten. De ander helft hebben we ons geïrriteerd aan het net te verliefde stel voor ons. Dat elkaar zat te flooien. Die arme jongen heeft denk gaan haar meer op zijn hoofd na deze reis. Haha naar dat even te zeide. Het was een mooie reis met mooie uitzichten vanuit de bergen. Veel arme wijken gezien. Huisje van hout en platen. Indrukwekkend. Na 6 uur werden we afgezet op het vliegveld. Daar gingen we opzoek naar een taxi. Keuze zat dacht ik zo. We hadden weer een spraakzamen uitgekozen #not
Did you have a Busy day today? No. Have you ever been in Phalaborwa? No. You have a Nice car sir! Yes. Okee! Deze man heeft geen zin om te praten. Hahah gelukkig kunnen wij ons al 7 weken samen goed vermaken! Aangekomen bij kan hotel/ appartement werden we hartelijk ontvangen. We werden naar ons schattige kleine huisje geleid! We werden meteen geholpen met een lijst zodat we eten konden bestellen. Maar die poging mislukte helaas want mijn beltegoed was op. Dus ik liep naar de gastvrouw toe of ik haar telefoon misschien mocht gebruiken. Weetje wat? Wij gaan uiteten nu daar kun je ook eten afhalen. Rijden jullie maar mee dan zet ik jullie zo weer thuis af. Super! Heerlijk gegeten. Lekker douche na de lange reis en genieten van ons heerlijk schone kamertje.

• 26 Mei 2016 - 21:49

Lilian:

Goed geregeld meiden!

Geniet van jullie laatste daagjes in Johannesburg.
    Hopelijk scoren jullie daarop nog een paar mooie foto's.

Ook wij zien hier hard aan t aftellen.
    tot morgen (verhaaltje) xx