allerlaatste dagje hier - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu allerlaatste dagje hier - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

allerlaatste dagje hier

Blijf op de hoogte en volg Mandy

25 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Vandaag weer eens aan school gewerkt kreeg stress toen ik hoorde dat ik 6 juni een super groot verslag moet inleveren. Dus bikkelen geslagen! Na 1 of 2 uur hard werk gingen we even naar de logde om op te zoeken hoelaat onze bus naar Johannesburg morgen vertrekt! Kwart voor 12! Daarna zouden we naar de basisschool vertrekken maar we kregen de auto niet mee. Want er is een nieuwe baas hier die het er niet mee eens was. Daar waren we mooi klaar mee want nu kwamen we te laat. Een uur later kregen we de auto en zo konden we nog op tijd komen voor ons afterschool uurtje. Druk bezocht vandaag! Ik had 30 kinderen voor de voetbal. En het liep helemaal lekker! Een goede afsluiting. Hierna hebben we even met Gerard om de tafel gezeten om te evalueren over onze stage periode, en een beetje over teachers for Africa. Toen hebben we lekker gegeten in ons vaste restaurant! Vanavond pakken we het laatste beetje in! En morgen vertrekken we naar Johannesburg waar we de laatste dagen van onze trip zullen doorbrengen. Weer een stukje dichter bij huis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2016

de bustour

29 Mei 2016

shop till we drop

28 Mei 2016

soort van bustour

27 Mei 2016

day at the lionpark

26 Mei 2016

Lets go to Johannesburg
Mandy

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 7759

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: