soort van bustour - Reisverslag uit Edenburg, Verenigde Staten van Mandy Son - WaarBenJij.nu soort van bustour - Reisverslag uit Edenburg, Verenigde Staten van Mandy Son - WaarBenJij.nu

soort van bustour

Blijf op de hoogte en volg Mandy

28 Mei 2016 | Verenigde Staten, Edenburg

De taxi komt ons ophalen. Vandaag maar een half uur te laat! Prima op naar het casino want daar kunnen we kaartjes halen voor de bustour door Johannesburg uhm of was het toch niet hier? Want niemand wist iets over een bustour. We werden in een gewonen bus gestuurd door een jongen waar we mee aan de praat raakte. En de bus chauffeur hielp ons verder. Hij was geïnteresseerd in onze plannen. Maar hij was het er niet mee eens dat we alleen Johannesburg in zouden gaan. Een aantal belletjes volgde. Ik heb hier geregeld. Jullie kunnen met mijn broer mee. Hij zal jullie een rondleiding geven door Johannesburg. Dit was vanuit een organisatie dus leek ons veilig. De prijs hadden we al afgesproken 1500 rand ( ongv 86 euro dus 43 pp) naja vooruit. Maar toen de bus aankwam werd ons meteen vermeld dat het wel ff duurder werd want ze hadden een bus geregeld ipv een personen auto. Ja lekker is dat in eens 2000 rand. Hier was ik het niet mee eens. Sorry te duur! Wat willen jullie dan. Natuurlijk gingen we voor de oude prijs maar daar werden we het niet over eens. Okee 1800 rand maar dan wil ik wel dat we thuis worden afgezet en niet bij het casino (taxi kost ook genoeg) okee prima geregeld! We zijn naar het Mandela museum geweest (niets voor ons) en we hebben het ouderlijk huis van Nelson Mandela gezien. Verder hebben we nog een interessant verhaal gehoord over de gebeurtenissen hier in de stad. We hebben hele armen wijken gezien, en hele rijke! Toen kwam het moment dat Ancelle echt besloot om te gaan bungee jumpen. Mij niet gezien haha sorry heen stoer verhaal voor mij. Super vet om te zien btw. Na lang wachten was het al weer tijd om naar huis te gaan. Mare eigenlijk hadden we nog wel graag naar de supermarkt gewild. Dan doen we dat toch? Kunnen we nog even naar de supermarkt? Ik zag een geïrriteerde blik. Ja we moeten nog even pinnen. We moeten jullie toch betalen?? Haha en in eens was het geen probleem meer om naar de supermarkt te gaan. Dus wij op ons gemakkie boodschapjes gedaan even gepind voor de heren! Netjes betaald, thuis afgezet. En op naar het restaurant. De gastvrouw was het er niet mee eens dat we het stukje zouden gaan lopen. Dus we konden meerijden. Op de terug weg hebben we voor 3 euro een taxi genomen. Goed hea mam? Haha nu zitten we veilig in ons huisje aan de wijn! Het is tenslotte weekend!!