laatste vrijdag in Phalaborwa - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu laatste vrijdag in Phalaborwa - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

laatste vrijdag in Phalaborwa

Blijf op de hoogte en volg Mandy

20 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Laatste vrijdag in Phalaborwa vandaag gingen we voor de laatste x de special need scholen af! Vreemd op zo'n moment kom je er achter dat je in een korte tijd best wel een band met die kinderen opbouwt. Wat hebben we gelachen vandaag met ze! We kwamen namelijk op het geweldige idee om met de kinderen te gaan koekhappen. Even wat Nederlandse spelletjes bij brengen. Ze vonden het natuurlijk helemaal geweldig en het leverde hilarische momenten op! We hebben vandaag veel foto's gemaakt! De kinderen zullen we niet meer vergeten. Na de special needs zijn we weer naar de basisschool geweest! Daar mogen we volgende week extra lessen geven, omdat de lessen van Labeko uitvallen. Super leuk! We krijgen dat de kleine kindjes!!!! De laatste les aan deze groep was gezellig we hadden het doek meegenomen. De kinderen vonden het geweldig. We hebben vandaag een super mooi compliment gekregen. Het hoofd van de basisschool kwam naar ons toe. Die komt wel vaker een praatje maken. Maar vandaag hadden we hem verteld dat volgende week onze laatste week hier is. En dat raakte hem duidelijk. Hij zei dat hij super blij was met het werk dat wij hebben verricht, dat hij ons gaat missen en zeker weet dat de kinderen ons gaan missen. Het grootste compliment was dat hij zei dat hij zich zorge maakte over de mensen die na ons zouden komen. Hij twijfelde of zei het wel het zelfde zouden doen als ons! Altijd leuk om te horen. Maar ik heb hem verteld dat er weer cios studenten deze kant op komen en dat het helemaal goed gaat komen! Met een voldaan gevoel konden zij vanavond naar bed gaan! Morgen gaan wij een weekendje rond reizen. We gaan de Panorama route doen! Ik ben benieuwd slaaplekker allemaal!!