- Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Mandy

05 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

7 uur afgesproken! Want we worden opgehaald door personeel van de logde en die nemen het niet zo nou met de tijd! Normaal gaan we om kwart over weg en we moeten er om 8 uur zijn. Moeten we redden! Uhm of niet half 8 kwam de grote vriend aan met ze carretje! Te laat voor de eerste les dus.. Maar vooruit! We kunnen ons nuttig maken want er moet nog veel onkruid uit de grond worden getrokken! Lekker zweten met z'n tweeën! Tussen door zoude we de klas halen voor het volgende uur. Maar toen we de klas binnenliepen werd er gemeld dat de kinderen niet mee mochten want ze moesten examen trainen! (We hadden dus 2 uur langer kunnen slapen!) no problem! Weer door met het veld! Daarna hadden we een klas 10 ik zal maar even eerlijk zijn WAT EE ROT GROEP. Ik voelde me net een agent. Niet die bal wegschoppen , luister even, laat elkaar is met rust! Pff vermoeiend. Maar gelukkig kregen we als laatste klas een super leuke klas! Die kwamen ons al uit het lokaal halen! Dus daar worden we vrolijk van! En daar hebben we dus ook een super leuke les gedraaid. Daarna after school volleybal op ons nieuwe veld! Wat een succes! Dus de dag positief afgesloten! En al helemaal met het gezellige etentje s avonds! Heerlijk biefstukje hoor voor die 6 euro! Haha en dat we terug naar huis liepen stond er een GROTE verrassing op ons te wachten! Met de nadruk groot! Onderweg werden we al drie x gewaarschuwd! Pas op! Er staat een nijlpaard op de hoek van de straat! Hoek van de straat? Daar staat ons huis! Heftig! En ja hoor! Daar stond ie nog geen 100 meter van ons huis af! Dus we hebben even gewacht tot hij iets verder was! Nog heel even toe gekeken naar het immense beest en toen zijn we veilig naar huis gegaan! Morgen laatste dagje voor het weekend! Tot morgen! X

  • 10 Mei 2016 - 22:08

    Lilian:

    Raar dat jullie aankomen en dat de kids dan niet mee mogen trainen.
    Het zal wel op zijn afrikaans gaan denk.

    maar uitslapen was dan idd wat lkkerder geweest.
    Tof te weten dat jullie ook onkruid kunnen trekken. ik heb namelijk een tuin waar het ook in groeit. ;)
    Dus zodra jullie terug zijn..... kunnen jullie vrijwilligerswerk bij mij doen hahaha

    6 euro uit eten wie verzint dat eej die prijs.
    Dat is hier een biertje of 2

    Geniet maar lkker van het goedkope daar hier blijft het maar duur duur duur.
    Ik heb vandaag ook gewerkt helaas heb ik een griepje en zat vanmiddag met koorts op het werk.
    ik heb mijn tijd uitgewerkt en ben naar huis gegaan. Nu hopen dat ik er snel boven op kom'.

    Fijn dat jullie het weer bij jullie voor dit weekend deze kant op sturen

    Love You!

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2016

de bustour

29 Mei 2016

shop till we drop

28 Mei 2016

soort van bustour

27 Mei 2016

day at the lionpark

26 Mei 2016

Lets go to Johannesburg
Mandy

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 7686

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: