kijken, kijken en nog eens kijken! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu kijken, kijken en nog eens kijken! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

kijken, kijken en nog eens kijken!

Blijf op de hoogte en volg Mandy

03 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Yes tijd voor onze boottour! Klaar om te gaan staan we te wachten bij het hek! Want daar worden we om kwart over 7 opgehaald! Uhm of niet! Want de auto die voor ons zou moeten stoppen stopte niet echt! Dat was toch onze auto? Yes it was! Wij naar de lodge gelopen! Uhm de auto die ons zou ophalen is zo juist voorbij gereden? Oww.. Uhm we gaan kijken wat we voor jullie kunnen doen. Niet zo veel leek eerst. Maar toe werden we uit de stoel ge trokken. Spring in de bus! Ze wachten op jullie! Een hobbelige veel te snelle bus rit volgde. Maar we kwamen optijd aan. Super geregeld!
De boottour opzich was niet heel bijzonder maar het uitzicht was mooi. We hebben een paar krokodillen van dichtbij gezien en een hoop nijlpaarden bekeken.
Toen we terug kwamen gingen we met fenne mee naar de soccer foundation. Daar hebben we een voetbal training bekeken. Super leuk om te zien hoeveel talentjes hier rond lopen. Echt heeel goed. De techniek en vooral de controle over de bal was indrukwekkend! En er was nog een ding wat me opviel! Super veel respect tegen over elkaar. Geen naren overtredingen of geschreeuw, bij een uitbal, corner of zelfs hands gaan er alleen een paar kleine handjes de lucht in! Zo leuk om te zien!
Het werd al laat! Dus s avonds hebben we niet meer heel veel gedaan we hebben even lekker gegeten en hebben daarna nog een training gedaan, we zijn heerlijk gaan slapen, en morgen volgt weer een druk dagje!

  • 10 Mei 2016 - 22:03

    Lilian:

    Hey meiden,

    ik had geld gegeven om die blikken van jullie te zien toen die auto voorbij reedt. Ik schat zo in dat dit best een hilarisch moment geweest moet zijn.
    Fijn dat jullie nog met de boottocht meekonden.

    Nijlpaarden lijken me daar ook zo indrukwekkend. Zulke megabeesten .
    Van die krokodillen ben ik nog steeds zo fan dus hou gewoon veilige afstand hahaha

    Ik heb heerlijk gewerkt dus ik kruip ook lkker de bank op.
    Mijn schouderblessure moet ik maar rust geven,

    Rust is groeien maar ik groei de verkeerde kant op .ahahahaha

    fijne avond dotjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2016

de bustour

29 Mei 2016

shop till we drop

28 Mei 2016

soort van bustour

27 Mei 2016

day at the lionpark

26 Mei 2016

Lets go to Johannesburg
Mandy

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 7755

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: