met me voetbal vrienden - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu met me voetbal vrienden - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

met me voetbal vrienden

Blijf op de hoogte en volg Mandy

23 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Vandaag hebben we weer nuttig besteed! Ik heb vanmorgen maar weer eens iets aan school gedaan aangezien ik over een week al weer thuis zit! Jeetje wat gaat het hard! De tijd vloog en het was al tijd om les te gaan geven! We zijn eerst naar de basisschool geweest vandaag mochten we de kleintjes les geven. Me hart smolt toen ik de kleintjes uit de klas zag komen! Wat lief!!!! En wat luisterde ze goed! Dit is even wat anders als de pubers van Labeko. Was leuk dus! Over Labeko gesproken! Vandaag onze laatste lesje afterschool soccer. Dat vond ik altijd het leukste. We hadden de sleutelhangers meegenomen met voetbalschoentjes en een voetbal er aan. Die hebben we na de les uitgedeeld! Super leuk vonden ze het! Na deze les hebben we thuis nog even gesport en toen waren we op. Het was een warm dagje! Morgen gaan we varen over the blyde river canyon hoop dat het weer zo'n mooie dag als Dag 2 van de Panorama route! Wakker beetje na dorst! Haha hoort er bij! Bij zo'n gezellige avond! Tijd voor een heerlijk ontbijtje dat voor ons klaar werd gemaakt in het restaurant vlak naast ons huisje. Hmm zo uitgebreid hebben we de afgelopen 6 weken nog niet ontbeten. We hadden vandaag geen haast dus even rustig opstarten en om een uur of half 10 rijden. We zijn eerst naar de 3 uitzichtpunten gereden van de watervallen ( bridal veil, Lone creek en Horseshoe ) zo als ik al zei voor een persoon die niet zo geïnteresseerd is in de natuur, was ik aardig onder de indruk. We hadden op de heenweg al heel veel punten gehad dus er bleef niet heel veel meer over om te zien of we zouden nog heel veel verder moeten rijden maar dan lukte het niet om voor 6 uur terug te zijn. We hadden twee keuzes of de snel weg op naar huis, of dezelfde route terug en nog wat dingetjes bekijken. Dezelfde route terug dus!! We hadden na een paar uur rijden wel weer trek dus we besloten om terug te rijden naar graskop om nog een x te genieten van zo'n overheerlijke pannenkoek. Daarna gingen we weer door! Terug naar wonder view (het punt waar we vorige x niets konden zien.) het uitzicht viel ons ook een beetje tegen. Toen zijn we doorgereden naar het punt dat de vorige x dicht was. Dit was wel een succes super mooi uitzicht vanuit de hoge bergen! We hadden nog wat tijd over dus we zijn nog even kort naar de tree rondavels terug gegaan. Nog even snel kijken hihi. We hadden twee uur de tijd om optijd de auto terug te brengen. Maar de reis was net iets langer. Half 7 kwamen we aan bij de autoverhuur. En het hek was dicht . Ooops gelukkig kwam er na 5 min een bewaker aan en konden we de auto als nog inleven. Dit scheelde toch weer een dag betalen. Haha lopend terug heel even de foto's er opzetten en toen op naar bedje! Morgen weer een dagje werken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2016

de bustour

29 Mei 2016

shop till we drop

28 Mei 2016

soort van bustour

27 Mei 2016

day at the lionpark

26 Mei 2016

Lets go to Johannesburg
Mandy

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 7832

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: