happy new shirts! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu happy new shirts! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

happy new shirts!

Blijf op de hoogte en volg Mandy

14 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Vandaag de tenues uitdelen! Het is dan wel onze vrije dag maar voor die blije gezichtjes is dat geen probleem! Vroeg uit bed rii de lodge daar stonden ze klaar met de auto! Natuurlijk ging dit niet in een x goed want de tenues waren opgesloten in een hok en niemand had de sleutel! Tot 9 uur, toen kwam er een vrouwtje aan hobbelen do you need this ons? YESS! Klaar om te gaan. In de auto (busje) hebben we alles tassen gesorteerd ( teams van welke plaats en welke sponsor) wat een klus. Maar allemaal gelukt op de heenreis. Omdat sefapane (de lodge waar wij gebruik van maken) 25 jaar bestaat. Sponsoren zij 25 teams. Naja hebben zij samen met teachers for Africa 25 sponsoren gezocht. En wij kregen de eer om deze tenues uit te delen! Als ik heel eerlijk mag zijn, vond ik de kinderen niet heel enthousiast, miss komt dit omdat ik het allemaal in mijn hoofd had als een groot spektakel, maar het viel me een klein beetje tegen. Later bij de foto's vond ik ze wel enthousiaster toch wel trots op hun nieuwe pakkies! We zijn naar 2 plaatsen geweest want de 3de kon vandaag niet, daar moeten we morgen heen! Ik was ondertussen wel blij want mijn buikpijn bleef aanhouden. Thuis hebben wik gekeken of het mogelijk was om naar een dokter te gaan. Maar in het weekend kan dat natuurlijk niet. Dus was het nog even vol houden. Vandaag alleen ontbeten, en s avonds zouden we gezellig met z'n drieën wat gaan eten, dus heb ik ook een soepje mee gegeten. Verder ging het niet. Vroeg naar bed en hopen dat het morgen beter gaat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2016

de bustour

29 Mei 2016

shop till we drop

28 Mei 2016

soort van bustour

27 Mei 2016

day at the lionpark

26 Mei 2016

Lets go to Johannesburg
Mandy

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 7760

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: