kort maar krachtig sorry volgende x uitgebreider - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu kort maar krachtig sorry volgende x uitgebreider - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

kort maar krachtig sorry volgende x uitgebreider

Blijf op de hoogte en volg Mandy

07 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Hmm wat zal ik zeggen geen interessante dag! Lekker rustig aan gedaan huisje opgeruimd langs het zwembad gelegen beetje mensen gekeken lekker geluncht, ennnnnn s avonds een echt Afrikaanse brai (barbecue) een hele groep vrienden van fenne in de tuin en lekker eten! #pittig maar heel gezellig! Het eten stond pas rond 10 uur op tafel dus de eetlust was groot! We hebben aardig wat wijn gedronken maar zijn heel wijs niet mee uit gegaan! Want morgen gaan we een autootje huren een een dagje op pad! Morgen zal ik jullie schrijven over ons avontuur in hoedspruit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2016

de bustour

29 Mei 2016

shop till we drop

28 Mei 2016

soort van bustour

27 Mei 2016

day at the lionpark

26 Mei 2016

Lets go to Johannesburg
Mandy

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 7766

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: