day at the lionpark - Reisverslag uit Edenburg, Verenigde Staten van Mandy Son - WaarBenJij.nu day at the lionpark - Reisverslag uit Edenburg, Verenigde Staten van Mandy Son - WaarBenJij.nu

day at the lionpark

Blijf op de hoogte en volg Mandy

27 Mei 2016 | Verenigde Staten, Edenburg

Wauw wakker worden in een zacht bed! Aan de gastvrouw van ons appartementje hebben we gevraagd of er een taxi geregeld kon worden. Die heeft meteen een belletje gepleegd. Op naar het Leeuwenpark! Owja ze vroeg okee meteen of het oke was als ze ons zou overplaatsen naar een groter appartement. Geen probleem natuurlijk! De taxi reed voor en we werden afgezet op het Leeuwenpark! We hadden al gereserveerd van te voren. Maar we stonden niet op de lijst. Toen we de mail lieten zien bleek dus dat we op het verkeerde Leeuwenpark waren afgezet. Geen man overboord. Dan gaan we toch hier gewoon beestjes kijken? We gingen eerst met de leeuwen lopen. Wat een ervaring! Ik moest wel even slikken voor ik de super grote leeuw aan zag komen. Gaat ie echt achter dat hek vandaan? Maar het ging allemaal heel rustig en de beesten wilde zelfs een beetje spelen! (Ik weet dat dit niet okee is en dat de beesten gedrogeerd worden toen ik dat merkte voelde ik me ook echt wel schuldig) maar wauw wat was dit een ervaring. Vervolgens gingen we naar de jonkies toe eentje kwam uit zichzelf bij me zitten en begon aan mijn arm te likken. Heel erg onwennig met die grote tanden in de buurt van je arm maar super schattig. Later begon hij zelfs aan mijn shirt te knagen haha ik ga dit nooit meer vergeten! We hebben de dag afgesloten met een Tour door het park waar de leeuwen gewoon in het wild leven. Hier kun je ook met je auto door heen rijden. En dat is hier niet altijd een succes geweest. Ik was blij met de hekken waar onze auto mee was omringt. Want in dit park zijn 14 mensen niet meer terug gekomen. Doordat zij of het raam open deden, of uit de auto stapte. Pff hele heftige verhalen. Na deze rit besloten we even te gaan eten. De taxi zou toch pas half 5 komen. Maar die belde dat hij er 4 uur zou zijn. Dus moesten we haasten. Ten minsten dat dachten we. 4 uur zaten we klaar buiten. Geen taxi te bekennen. Half 5 maar een gebeld ja ik ben onderweg (het was een onduidelijk belletje) 5 uur nog geen taxi! Naja kan het is druk op de weg!! Half 6 kreeg ik een sms'je 1000x sorry ben onderweg maak je niet druk ongv 10 min dan ben ik er. En om 6 uur was ie er dan eindelijk. Er was een ongeluk gebeurd op de weg en we hebben de scheven paal gezien. Die moet hard gereden hebben. Heel betonblok stak uit de grond.. Maargoed we geloofde de taxi chauffeur toen we dat gezien hadden. Mare 2 uur was best lang. Maar goed daar raken we langzaam aan geweld want we hadden om half 9 eten besteld bij de Mac omdat dat lekker snel zou zijn, en om kwart over 9 kregen we ons eten.. Dus we hebben net ons eten achter de kiezen en doen de rest van de avond lekker rustig aan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Edenburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2016

de bustour

29 Mei 2016

shop till we drop

28 Mei 2016

soort van bustour

27 Mei 2016

day at the lionpark

26 Mei 2016

Lets go to Johannesburg
Mandy

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 7751

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: