vrije dag? nuttig besteed! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu vrije dag? nuttig besteed! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

vrije dag? nuttig besteed!

Blijf op de hoogte en volg Mandy

19 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Onverwacht natuurlijk al die vrije tijd! Dus hebben we die heeeeel nuttig besteed! Uit de veren! Een goed ontbijt en bikkelen aan ons huiswerk! Drie uur lang doorgewerkt! Dit waren onze hersenen niet meer gewend haha helemaal gaar! Nog even naar Labeko want de na schoolse volleybal ging gewoon door! Ancelle en ik begonnen met twee jongetjes een partijtje te spelen. De opkomst was vandaag voor het eerst heel schraal! Maar daar kwam verandering in! Steeds meer jongens en meisje kwamen zich in het spel mengen. Gezellig! En we besloten om nog even door te spelen! Dus uit eindelijk hebben we 2 uur op het volleybalveld gestaan! Was een gezellige wedstrijd. Heel fanatiek! Morgen gaan we weer wat schooltjes bezoekeng!