vrijheid - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu vrijheid - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

vrijheid

Blijf op de hoogte en volg Mandy

17 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Dagje vrij! Lekker rustig aan! We zijn rustig naar het winkelcentrum gelopen. Even lekker winkeltjes kijken! En wat is alles lekker goedkoop hier! Scheelt meer dan de helft met nederland dus dit is heerlijk shoppen. Toen we na een tijdje uitgekeken waren zijn we maar weer rustig naar huis gelopen. Het was warm vandaag! Dus even snel op kleden en weer een wandeling naar het zwembad! Daar hebben we weer even een beetje gerelaxed want morgen mogen we weer aan de bak! Heerlijke cappuccino gedronken! En s avonds maar weer eens uiteten geweest voor je verandering haha. Vandaag heb ik voor het eerst weer goed gegeten! Het gaat de goede kant op! Zo goed als de ouden! Vanavond nog ff wat voorbereiden voor de lessen van morgen en dan kunnen we met een gerust hart gaan slapen!