uhm dagje ziekenhuis x wat anders - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu uhm dagje ziekenhuis x wat anders - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

uhm dagje ziekenhuis x wat anders

Blijf op de hoogte en volg Mandy

15 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Jeutje, goede morgen hey! Wakker van de pijn in me buik. Ancelle was er al een tijdje uit. De lieverd had al een ontbijtje voor me gemaakt. Ik heb het opgegeten en het smaakte me goed! Maar niet voor lang. Na het eten werd ik heel beroerd. Ik heb op me bed gelegen maar kon niet slapen omdat ik steeds naar de wc moest (ik zal niet in details treden) helemaal zuur dus. Het zag er even niet zo goed uit. Dus hebben we besloten toch maar naar het ziekenhuis te gaan. (Wat ik best heftig vond voor buikpijn) maar goed. Gerard had een auto geregeld en ik werd meteen geholpen. Het ziekenhuis zag er modern en schoon uit! Ik moest meteen in een bed liggen, en werd ondervraagd. Ondertussen werd mijn bloeddruk gemeten en mijn korts. Was allemaal oke. We moesten wachten op de dokter. Ik vond het allemaal maar lang duren... Maar het bleek dat de dokter op de fiets moest komen vanaf zijn huis in Phalaborwa. Hahah op een gegeven moment begon de (overigens super lieve) zuster over vocht toedienen. Mandy kreeg het benauwt want het hartslag poepje begon sneller te piepen. De zuster moest lachen. It Will be fine. Okee prima daar gaan we. Het lukt alleen niet om mijn ader te prikken en god dank toen kwam de dokter. Een donkere jonge dokter in spijkerbroek en een gewoon t shirt. Hmm okee. Hij pakte mijn andere hand en had meteen raak. Dit stelde me gerust (hoorde ik aan mijn hartslag) haha er werd het een en ander in de zak gegooid aan medicatie (sorry mam maar ik kon niet alles verstaan ik vertrouwde er op dat het allemaal wel goed zat) en ik begon me wat beter te voelen. Dat duurde best lang trouwens. Verder kreeg ik nog wat pillen. En wat pillen voor mee naar huis. Ik moest op mijn bed betalen en na ongv 3 uur (arme ancell) mocht ik gaan. Thuis heb ik heerlijk geslapen. Toen ik wakker werd kwam moeder overste (Ancelle) aan met een glaasje cola. Die had al boodschapjes gedaan. Super bedankt daarvoor! Vandaag ga ik niet meer zo veel doen kijken of ik morgen weer wat ben opgeknapt! Morgen een gezelliger verhaaltje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2016

de bustour

29 Mei 2016

shop till we drop

28 Mei 2016

soort van bustour

27 Mei 2016

day at the lionpark

26 Mei 2016

Lets go to Johannesburg
Mandy

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 7750

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: