dag vol leuke lesjes - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu dag vol leuke lesjes - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

dag vol leuke lesjes

Blijf op de hoogte en volg Mandy

11 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Vandaag begon al leuk! Wij gingen de auto terug brengen naar de verhuur want dat moest voor 8 uur! Gelukt! Daar zouden we opgehaald worden door Gerard met een auto van de lodge. Wat een verrassing er was geen auto meer! Dussss werden we opgehaald met een safari auto hahaha! Groot entree op Labeko dus haha. Als we heel eerlijk mogen zijn hadden we niet zo'n zin in de lessen van vandaag.. Veel klassen 10 en die zijn over het algemeen niet echt gemotiveerd! Maaaaar vandaag werden we aangenaam verrast! De eerste klas was super leuk! Super fanatiek en ze deden allemaal mee met voetbal! Zelfs de dames! We hebben iets nieuws ingebracht. We beginnen namelijk iedere les met een warming up. Dit werd voor ons heel prettig, er is overzicht en de kinderen zijn na een warming up even stil omdat ze buiten adem zijn