wat zal ik zeggen? kort maar krachtig? - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu wat zal ik zeggen? kort maar krachtig? - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

wat zal ik zeggen? kort maar krachtig?

Blijf op de hoogte en volg Mandy

02 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Sorry ik hou het kort vandaag we hebben namelijk niet heel veel uitgevoerd vandaag! We starte met een heerlijk ontbijtje in de Zon! Muziekje er bij en rustig wakker worden voor onze Morningg work out! Dag twee van de insanity! Heftig! Nouja en toen hield me verhaal al bijna op! Want we hebben nog even langs het zwembad gelegen, aan ons huiswerk gewerkt en 's avonds een poging gedaan tot koken. Maar de kip was nog bevroren dus hebben we alleen aan de salade gezeten! #konijn verder is hier s avonds niet heel veel te beleven dus zitten we even bij de receptie! Morgen een uitgebreider verhaal want dan hopen we wat te beleven!! Xx

• 10 Mei 2016 - 21:59

Lilian:

Goed dat jullie je rust pakken.
    Niet ieder verhaal hoeft mega te zijn.
    Iedere dag weer wat anders.

Liggen jullie continu aan het zwembad bij het hotel of heb je daar meerdere hotels en zwembaden waar je gebruik van kunt maken ??

Tot morgen dotjes!!!

XX