chilluh vandaag! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu chilluh vandaag! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

chilluh vandaag!

Blijf op de hoogte en volg Mandy

01 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Oeps beetje laat vandaag! 9 uur al wakker maar we gingen nog heel ff bij slapen dachten we tot ik op de wekker keek (OMG kwart voor 2 mandy schaam je!) blijkbaar hadden we het nodig. Het was vandaag geen mooi weer voor ons doen een beetje koud zelfs. Dus kwamen we op het geweldige idee om te gaan sporten vandaag! Insanty it is! Onder de airco zweten met z'n tweeën haha dus tijd voor een douche! Allebei weer friss en even boodschappen doen want onze nieuwe huisgenoot is in aantocht! Om 6 uur hebben wij hem hartelijk ontvangen met een welkomsdrankje! Bedje hadden we al voor hem opgemaakt! En we zijn meteen gezellig uit eten geweest! Vandaag hebben we een reservering gemaakt voor de boot Tour voor dinsdag! Helemaal gelukkig zijn we! Nu even lekker chillen en optijd naar bed! Zo dat we morgen weer een beetje optijd uit bed kunnen gaan!!

• 10 Mei 2016 - 21:57

Lilian:

Wauw doe ff normaal!!!!

Rond 14 uur je bed uit kan echt niet! Schaam je hahaha
    Wel lkker.....

goed dat jullie het sporten een beetje opgepakt hebben. Het lijkt daar wel zwaarder dan in nederland. Tenminste die ervaring had in Curaçao heel erg.
    Je zweet al bij het omkleden laat staan als je intensief traint. Maar petje af hoor meiden.

Ik ben benieuwd naar julllie nieuwe huisgenoot.
    Ik verwacht daar minimaal nog een foto van. Super lief dat jullie het bed al hadden opgemaakt. hij / zij zal zich welkom gevoeld hebben.

xx