heerlijke Afrikaanse dag - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu heerlijke Afrikaanse dag - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

heerlijke Afrikaanse dag

Blijf op de hoogte en volg Mandy

30 April 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Owjaa! Voor ik het vergeet! Gister nog wat heftigs meegemaakt! Onderweg naar huis stond er een eennorm nijlpaard in de straat. We hadden al een sms'je gehad dat we moesten uitkijken maar dachten dat hij 3 uur later wel verdwenen zou zijn. Maar nee hoor! Nog geen 10 meter van ons af stond het enormere beest! Dood stil zijn we voorzichtig langs gelopen! Vandaag een x wakker worden zonder wekker! Fris en fruitig aan het ontbijt. Even snel het huis doorwerken alles weer schoon! En nu opzoek naar een filter voor de kraan! Dat was nog een hele zoektocht! We hebben eerst 20 min gelopen baar het winkelcentrum, 24 winkels afgewerkt maar geen filter te vinden! Tot we aankwamen bij de GAME eindelijk een simpel filtertje nu kunnen we water uit de kraan drinken en hoeven we niet steeds met water te zeulen van de supermarkt naar huis! Tijd om te chillen we gingen even langs het zwembad liggen! Maar we werden meteen onderbroken! Hebben jullie een rijbewijs? Uh ja? Mooi! Jullie moeten ons helpen er staat een auto vast en i dont have any drivers. Ow okee wij in de auto meneer wees de weg door de boesboes. En daar stond de auto met een lekken band! De meneer stapte uit om te helpen met de auto en een echte Afrikaanse vrouw (zon lekkere dikke) mocht bij ons in de twee persoons auto stappen om de weg naar de river lodge te wijzen. Daar moest het eten heen! Haha we hadden het overleefd over de hobbels in de krappe auto toen nog terug! Hahah wat een trip! Toen we eenmaal terug aan gekomen waren gingen moesten we weer terug de olie dop van ff auto was er afgeschoten! Jullie moeten hem even gaan zoeken! Ow okee wij gaan hem zoeken (omdat u het zo beleefd vraagt) dop gevonden! Het is tijd voor pizza en wijn! Want vanavond gaan we stappen! Fenne kwam ons halen en we gingen mee naar een verjaardag (party crachen) en wat was het een feest! Ik voelde me helemaal op me gemak en begon te dansen tot dat ik zag dat ik van elke kant werd gefilmd hahaha dit hadden ze nog nooit gezien een blanke die los gaat op hun muziek! Het was een geweldige avond en de mensen waren super vriendelijk! We hebben erg gelachen en zijn daarna nog met z'n alle uitgegaan!

  • 10 Mei 2016 - 21:52

    Lilian:

    Whshahahahahahahha

    ik kom niet meer bij ik lees een blanke die uit der dak gaat. Ik krijg gelijk een bloomingdale momentje.
    Ik zie het letterlijk helemaal voor me.
    Lkker dat jullie naast het lesgeven ook nog met de locals op pad gaan.

    ik hoop dat het een gezellig avondje is geweest. Enne wat voor pizza heb je op???

    hou van jullie!

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Phalaborwa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2016

de bustour

29 Mei 2016

shop till we drop

28 Mei 2016

soort van bustour

27 Mei 2016

day at the lionpark

26 Mei 2016

Lets go to Johannesburg
Mandy

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 7675

Voorgaande reizen:

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

29 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: