Krucherpark again! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu Krucherpark again! - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

Krucherpark again!

Blijf op de hoogte en volg Mandy

27 April 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Onze koningsdag! Dus opzoek naar de Lion king! Vandaag is het hier national freedom day. Dus dat betekent ook voor ons een dagje vrij. Wij gaan het krucherpark in. Dit keer met een eigen auto, samen met onze stage begeleider een dagje touren! Rond half 10 reden we het park in. En het is een goede dag geworden. Heeeel veeeeel dieren van dichtbij gezien. Waaronder bijna de hele big five! Namelijk de olifant, het luipaard, de buffel, en de leeuw!! We miste alleen de neushoorn nog vandaag. Het komt hier niet heel veel voor dat je het luipaard ziet. Maar we hadden super veel massel vandaag. Er stonden een paar auto’s te kijken maar het luipaard verdween in de bosjes, iedereen vertrok maar wij bleven toch nog een kijken, en jaa hoor! De grote vriend stak langzaam de straat over. Echt super vet om zo’n beest van zo dichtbij te zien. Het maakte niet meer uit wat we tegen zouden komen, onze dag was gemaakt. We zijn helemaal doorgereden naar het zuiden, en kwamen precies om 6 uur bij de uitgang uit! ( om 6 uur moet je het park uit zijn). Omdat we een heel stuk naar het zuiden waren gereden moesten we ook nog een entje terug. 2 uur om precies te zijn. Dus nu zitten we uitgeteld ons verhaaltje te type, en gaan we zo weer richting ons huisje. Een kort verhaaltje vandaag, morgen zal ik weer mijn best doen.

• 10 Mei 2016 - 21:38

Lilian:

Wauw die zebra`s en dat luipaard. Zo mooi!

ik snap dat jullie nog een keer het park ingereden zijn. iedere dag kan je daar weer andere dieren treffen en je weet niet wat je daar weer tegenkomt.
    Super mooie ervaring.

Na deze lange trip lkker je rust pakken, gelukkig voor jullie morgen weer een dag en mocht je toch terug willen naar het park dan moet je daar maar je tentje neer gaan zetten hahaha

xx