hot hot hot - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu hot hot hot - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

hot hot hot

Blijf op de hoogte en volg Mandy

20 April 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Wauw wat was het heet vandaag! Vandaag eerst naar de middelbare school om daar 3 klassen les te geven onderweg daar heen merkte we al dat het een warm dagje zou worden.
het eerste uur verliep moeizaam we hadden een hogere klas en we zouden netbal spelen maar de pubers leken er niet veel zin in te hebben! Maar goed na even flink aanmoedigen leek er toch wel een kleine lach te vinden op de gezichtjes. Heel even bij komen na een uur in een snik heet lokaal zonder ramen en toen was het tijd voor volleybal de sfeer was anders de kinderen hadden er zin in dus wij ook! Even een paar oefeningen doornemen en toen door naar de partij. WAT WAREN ZE FANATIEK! super leuk natuurlijk. Toen de partij eenmaal afgerond was moesten we weer door naar netball met de hoogste klas in de volle zon. Ik keek Ancelle aan (Pff te warm dit word hem niet) tot dat de kinderen aan kwamen! Hello you are My new friend how are you? Haha super enthousiast we deden de zelfde training als we met de eerste klas hadden gedaan maar er was een super groot verschil in inzet! Ondanks de super hete zon (ongv 35 grade zonder wind) deden ze super fanatiek mee! Het was gewoon geweldig om naar te kijken!
Alles een beetje opgeruimd? Tijd voor een tussenuurtje on vervolgens door te gaan naar de basisschool waar we na schoolse voetbal zouden geven! Maar toen we daar aankwamen ging dat helaas niet door! (Ik weet nog steeds de reden niet) maar goed niet erg want de energie was toch al een klein beetje op en een rit van een halfuurtje naar huis zag ik wel zitten met alle ramen open!
Onderweg naar huis zie je 10tallen kinderen van amper 4 jaar alleen overstraalt lopen! De dooie hond die 3 dagen terug al langs de weg lag ligt er nog steeds! (Naja daar is weinig van over) aan zulke kleine dingetjes merk je toch dat het hier allemaal heel anders gaat dan in Nederland!

• 20 April 2016 - 17:14

Lilian Verswijver:

Hey topper,

Soww volle dag is t niet??
    Hahha dat is wat anders dan aan t zwebad te kunnen liggen