een nuttig dagje - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu een nuttig dagje - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Mandy Son - WaarBenJij.nu

een nuttig dagje

Blijf op de hoogte en volg Mandy

19 April 2016 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Vandaag een dagje vrij! Dus zijn we al nuttig bezig geweest! Eerst even langs de dokter geweest met Ancelle want die had in een doorn gestaan doe flink diep zat! Toen samen met manke Nellus naar de speelgoed/ sportwinkel gegaan! En daar zijn we flink los gegaan! Kegel spelletjes, frisbees, rugbyballen, tennisballen, hoedjes (pionnen) noem het maar op! Terug in het huisje hebben we de materialen kast opgeruimd en dus ook even flink bij gevuld! Daarna hebben we de hesjes. Gewassen en nu liggen we even uit te rusten langs het zwembad! Straks de les van morgen voor bereiden! En natuurlijk met onze nieuwe spullen!!

• 19 April 2016 - 17:34

Lilian Verswijver:

Hey mandy!

Super veel speelgoed! De aankoop is geslaagd.
    Nu nog de uitvoering hahah
    Dat wordt morgen aan de bak!
    Reuze benieuwd na je volgende verhaal!

Geniet lkker aan t strand enne de groetjes aan manke nelis!